پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251118
برگزاري نمايشگاه ياد ياران در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1400/08/30
نمایش : 1573
به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج، به همت بسيجيان شهرستان فارسان نمايشگاه ياد ياران به مدت يک هفته در حوزه مقاومت بسيج سردار سليماني شهر فارسان برگزار و مورد بازديد عموم قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با فرا رسيدن هفته مبارک بسيج، بسيجيان شهرستان فارسان با برگزاري نمايشگاه ياد ياران مجموعه اي از فعاليت هاي خود را در حوزههاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، ورزشي،هنري ، اقتصاد مقاومتي، سازندگي وکمک به مردم در حوزه هاي مختلف معيشتي در معرض نمايش عموم گذاشتند.

سيد هادي صالحي فرمانده سپاه ناحيه فارسان در خصوص اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه ياد ياران به همت بسيجيان شهرستان فارسان به مدت يک هفته برگزار گرديد و در آن جمعي از فعاليت هاي بسيجيان حوزه هاي مختلف شهري ودانش آموزي و کانونهاي بسيج به نمايش درآمد.

در اين نمايشگاه بسيجيان مجموعه اي از فعاليت هاي خود را براي عموم مردم وعلاقه مندان به نمايش گذاشتند و تعداد زيادي از مردم و مسئولان و به خصوص قشر هاي مختلف دانش آموزان و دانشجويان ازاين نمايشگاه ديدن کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html